1-23Понад два десятка відкритих уроків та академічних концертів, контрольних уроків  проведи упродовж першого семестру студенти-практиканти з своїми вихованцями та їхні наставники.

Так, учні — слухачі фортепіанного відділу – брали участь у відкритих та академічних концертах на теми «Робота над поліфонією Й.С.Баха «Маленька прелюдія  До мажор» (практикант – Максим Ольховий, учениця С.Дергак (3 кл), консультантка – Олена Явна), «Проблеми поліфонії у старших класах» (практикантка – Світлана Лещенко, учениця – С.Тхорик, консультантка – Наталія Кравчук),  «Проблеми виконання великої форми. Ф.Кулау Сонатина До мажор» (практикантка – Юлія Гарасимчук, учениця – Х.Муравська (6 кл), консультантка – Тетяна Калашнікова). Розглядалися також теми «Робота над кантиленою. С.Стемпневський Санта Лючія» (практикантка – Галина Будівська, учениця – В.Чупак (7 кл), консультантка – Людмила Романюк), «Робота над Сонатою А.Діабеллі ІІ, Ре-мажор, Іч. для ансамблю в 4 руки» (практикант – Ілля Лагуза, учениця В.Юрчак (7 кл), консультантка – Габріела Теленко), «Робота над руховим апаратом, постановка руки» (практикантка –  Анна Ржепянська, учениця Ю.Луків (5 кл), консультантка – Лілія Дударєва).

Чотири відкритих уроки з концертами підготували студенти-практиканти відділу «Спів». «Фразування» (практикантка – Наталія Матіїв, учениця – К.Марценюк, консультантка – Юлія Малко), «Відтворення образу твору» (практикантка – Вікторія Очкурьова, учениця Н.Жулковська, консультант – Іван Равлюк), «Чистота інтонування» (практикантка – Вероніка Цимбалюк, учениця Яворівська Ю., консультантка – Оксана Дудар), «Чистота інтонації» (практикантка – Божена Мурин, учениця – Д.Желізко, консультант  — Микола Мельничук) – такі теми розглядалися на заняттях.

Про використання штрихів при грі на саксофоні йшлося на відкритому уроці студента-практиканта Романа Шпака з відділу «Оркестрові духові та ударні інструменти» (учениця – З.Михальчук, консультант Ігор Тимочко).

Представили викладацькі вміння і старшокурсники відділу «Народні інструменти», які займаються з учнями у школі-студії педагогічної практики. На відкритих заняттях вони розглядали теми «Робота з учнями молодших класів» (практикант – Владислав Стельмах, учень — Черв’яков В.(2 кл.), консультантка — Наталія Схаб), «Робота над художніми образами»  (практикант – Олег Чорний, учень О.Савушкін (7кл), консультант – Руслан Мищій), «Підготовка інклюзивного учня до концертного виступу» (практикант – Віктор Черв’яков, учень – С. Гурецький (2 кл), консультант -  Денис Драгомирецький),  «Робота над звуком на прикладі п’єси «Маленький краков’як» в обробці М.Гвоздя» (практикантка – Вікторія Желізко, учениця – Л.Костів, консультантка – Ірина Губ’як), «Поєднання співу із акомпанементом на прикладі української народної пісні «Малесенький котку» (практикантка – Юлія Вельган, учениця – Трубач Софія (1 кл), консультантка – Ірина Губ’як).

«Робота вокального апарату. Робота над вокальними тонами. Артикуляція» — таку тему розкрила практикантка Леся Марків  з відділу «Музичне мистецтво естради» (учениця Х.Динька (2 кл), консультантка — Наталія Крохіна).

Два відкритих уроки з академічними концертами провели студенти відділу «Оркестрові струнні інструменти». Це «Робота над технікою правої руки» (практикантка – Соломія Шагай, учень – Ю.Ізотов, консультант – Олександр Тарарінцев), «Робота над художнім твором. Ж. Акколаї Концерт а- moll(1ч.) (практикантка – Анастасія Придатко, учениця М.Пастушин (6 кл), консультантка – Любов Баклаженко).

А практиканти, які знайомлять учнів школи-студії із теорією музики, провели контрольні уроки: «Сюїта  та її різновиди» для учнів третього класу (практикантка – Василина Керніцька, консультантка – Ірина Бевська),  «Жанри оперети, водевілю, мюзиклу, рок-опери» для учнів шостого коласу (практикантка – Катерина Качан, консультантка – Наталія Букало), «Ритмічна група: восьма з крапкою і дві шістнадцяті» для слухачів п’ятого класу (практикантка – Катерина Зволинська, консультантка – Наталія Букало).

1-01-1

1-21-3

1-41-5

1-61-7

1-81-9

1-101-11

1-131-15

1-161-18

1-191-22

1-121-14

1-171-20

1-21

 

Мітки: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,