Новини
Нові виклики – нові можливості
- 19:19 12 квітня 2021
Таким був головний лейтмотив методичного об’єднання заступників директорів з виховної роботи закладів передвищої освіти Тернопільської області. Зустріч відбувалася на базі Тернопільського мистецького фахового коледжу імені Соломії Крушельницької у режимі он-лайн на платформі Google meet.
Учасників зустрічі привітали директор мистецького коледжу Лариса Римар, методист ради директорів закладів фахової передвищої освіти Тернопільської області Ірина Лещик, голова медоб’єднання заступників директорів з виховної роботи закладів фахової передвищої освіти області Галина Голуб.
Тема розмови «Сучасні виховні технології в умовах дистанційного навчання» об’єднала 28 учасників з Тернопілля. Заступник директора з виховної роботи мистецького коледжу Ірина Романюк, яка модерувала засідання методичного об’єднання, ознайомила із тим, як карантинні виклики дали поштовх до інновацій у навчальному та виховному процесі. І викладачі, і студенти мистецького фахового коледжу зреалізували чимало креативних задумів. Наприклад, записували он-лайн концерти «Тиждень музичного антивірусу», «Я по світу іду в вишиванці», «Яке святе і вічне слово мама», «Останній дзвоник», звітний концерт випускників «Сузір’я талантів» тощо. Багато з них транслювалися на місцевих телеканалах. Хоча, як зазначила Ірина Романюк, «жоден он-лайн захід не може відтворити енергетику живого спілкування та музичного виконавства».
Студенти коледжу організовували концерти для збору коштів для онкохворих дітей, на відкритому просторі біля драмтеатру провели читання книги Вахтанга Кіпіані «Справа Василя Стуса».
Власними здобутками роботи у час карантину ділилися і заступники директорів Чортківського гуманітарно-педагогічного коледжу імені Олександра Барвінського Ніна Шуригайло та Гусятинського фахового коледжу НТТУ Ірина Оленюк.
Учасники обмінялися думками, обговорили нові форми та методи роботи закладів передвищої освіти в умовах дистанційного навчання, зауваживши, що такі зустрічі дають можливість не тільки ділилися досвідом, а й перейняти найбільш вдалі задуми та проєкти.