0-7У Тернопільському мистецькому фаховому коледжі імені Соломії Крушельницької тривають відкриті уроки  у студії педагогічної практики. Студенти старших курсів представили здобуті педагогічні навики на відкритих заняттях, які вони провели із своїми вихованцями. У студії педагогічної практики навчається 110 учнів віком від 6 до 14 років, у яких музичне мистецтво викладають 156 студентів.

Упродовж листопада-грудня відкриті уроки провели студенти усіх відділів.

Практикантка Єлизавета Руденька (консультант Роман Бойко) розкрила тему «Змикання зв’язок і робота зі звуком», Юлія Хруставка (консультант Петро Лабатий) — «Точне інтонування», а Ілона Задвірна (консультантка Юлія Малко) на уроці обговорювала роботу над артикуляцією. Усі практикантки є студентками відділу «Спів».

Три відкриті уроки провели і старшокурсники відділу «Народні інструменти»: Максим Сосновий (консультантка Наталія Схаб) – «Робота з початківцями», Петро Турчин (консультант Дмитро Губ’як) — «Робота на вокальним диханням на прикладі пісні «Бабусині сни» О.Вільгуцької», Софія Рудакевич (консультантка Ольга Козій) — «Робота над технічним матеріалом».

«Штрихи в музиці» — таку тему розкрили практиканти відділу «Хорове диригування» Анастасія Кирилейза та Максим Цісар (консультантка Галина Обшанська).

Студентка відділу «Оркестрові духові та ударні інструменти» Олена Вістовська (консультант Богдан Жеграй) розповідала учням про систему розігрування трубача-початківця.

Юні слухачі-піаністи студії педагогічної практики разом із практикантами з відділу «Фортепіано»  розглянули на уроках теми «Робота над творами великої форми. Л. Бетховен тв.13 Соната до мінор 1ч» (практикантка Єлизавета Фаріон, консультантка Марія Бондаренко), Робота над поліфонією: двохголосна  інвенція (сі бемоль мажор)» (практикантка  Катерина Мишаківська, консультантка  Лариса Каня).

Практикантка Ірина Возьна (консультантка Надія  Яцюк, відділ «Оркестрові струнні  інструменти») розкрила тему «Робота над штрихами», а практикантка Руслана Сорока (консультант Юрій Кіцила, відділ «Музичне мистецтво естради») — «Робота та аналіз над музичними творами».

Студенти-старшокурсники, які навчаються дистанційно, запрезентували власні методичні розробки. Так, Олег Бенишин представив розробку на тему  «Робота над етюдами Р.Крейцера» (консультант Тарас Видиш, відділ «Оркестрові струнні інструменти»), Микола Калинич – «Різдвяно-новорічна тематика в дитячому пісенному репертуарі» (консультантка Галина Обшанська, відділ «Хорове диригування»), Софія Стадник – «Співоча артикуляція та дикція» (консультантка Юлія Шпинда-Малик, відділ «Хорове диригування»), Мар’яна Вітів – «Педалізація в роботі над творами різних стилів» (консультантка Анастасія Вовна-Черкашин, відділ «Фортепіано»), Світлана Лєбєдєва – «Кларнет: історія створення та вдосконалення інструмента» (консультант Мирослав Кушнірик, відділ «Музичне мистецтво естради»).

Це другий етап відкритих уроків, попередні відбувалися у вересні-жовтні (http://tmc.te.ua/news/u-sektori-pedahohichnoji-praktyky-tryvaje-tsykl-vidkrytyh-urokiv/)

Вихованці студії педагогічної практики беруть участь і у мистецьких конкурсах. Цього року учень студії Марко Окрутний (викладач Григорій Спас) здобув ІІ премію на обласному конкурсі юних виконавців на духових та ударних інструментах імені Мирона Старовецького.

Окрім цього традиційно відбуваються на усіх відділах академічні концерти. «Незважаючи  на всі труднощі сьогодення, учні показали свої набуті навички на дуже достойному рівні», — зауважила завідувачка навчально-виробничою практикою Наталія Букало.

 0-10-2

0-30-4

0-50-6

0-8

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , ,