b-1Майже 400 викладачів мистецьких шкіл Тернопільщини взяли участь у другому навчальному дні в рамках курсів із підвищення кваліфікації, які зорганізовує і проводить Тернопільський мистецький фаховий коледж імені Соломії Крушельницької.

Навчання відбувалися на п’яти локаціях – в усіх корпусах мистецького коледжу, в обласній філармонії та у Народному домі «Перемога». Викладачі музичних шкіл області студіювали різні  напрямки – фортепіано, оркестрові струнні інструменти, оркестрові духові та ударні інструменти, народні інструменти, вокально-хорові дисципліни, музично-теоретичні дисципліни. Загалом навчання відбулося за сімома спеціалізаціями.

Власним досвідом із педагогами музичних шкіл ділилися викладачі Тернопільського мистецького фахового коледжу імені Соломії Крушельницької, члени предметно-циклових комісій, а також фахівці з вищих навчальних закладів Тернополя та Львова.

Кандидат мистецтвознавства, професор, заслужений діяч мистецтв України, завідувач кафедри музикознавства та методики музичного мистецтва ТНПУ ім.В.Гнатюка Богдан Водяний розкрив тему «Актуальні питання виконавства на українських народних інструментах».

Про фортепіанну творчість галицьких композиторів початку XX ст. докладно розповіла Лілія Назар-Шевчук, музикознавиця, доктор філософії, доцент кафедри історії музики Львівської національної музичної академії ім. М. Лисенка.

«Курси підвищення кваліфікації допомагають пошуку нових підходів до організації навчального процесу та орієнтовані на розвиток професійних компетентностей викладачів музичних дисциплін. З центром підвищення кваліфікації, що діє при мистецькому коледжі, співпрацюють як наші викладачі, так і професіонали з музичних академій та університетів України. Активне обговорення кожної теми свідчить, що започатковані коледжем курси підвищення кваліфікації  — правильний крок, спрямований на покращення якості мистецького освіти загалом», — наголосила директор коледжу Лариса Римар.

Наступні навчальні дні відбудуться 20 березня в режимі онлайн.

b-1b-2

a-2a-1

a-1a-2

a-2a-1

a-1

a-2

a-2a-1

Мітки: ,