61Упродовж вересня-листопада у студії педагогічної практики Тернопільського мистецького фахового коледжу імені Соломії Крушельницької відбуваються відкриті уроки. Старшокурсники усіх відділів презентують свої педагогічні навики, навчаючи дітей і вокалу, і гри на різних інструментах, і диригуванню. Консультують студентів по практиці викладачі коледжу.

На відділі «Оркестрові духові та ударні інструменти» студенти-практиканти  Максим Василишин, Петро Ізебський та Назар Гром’як уже провели відкриті уроки. Їхні теми були різними: «Розвиток навичок читання з листа», «Робота на штрихами у творі Т. Коттрау «Санта Лючія», «Робота над фразуванням при грі художніх творів» (викладачі-консультанти – Ярослав Дікало, Андрій Долішний, Ігор Тимочко).

Студент  відділу «Народні інструменти» Андрій Шупа зі своїм вихованцем працювали над засобами музичної виразності у п’єсах (консультантка — Наталія Схаб).

«Технічний матеріал та його особливості, робота над звуковидобуванням та розвитком слуху», «Робота над переходами на скрипці. А.Вівальді . Концерт для скрипки з оркестром a-moll  І ч. Робота над змістом» — такі теми розглянули зі своїми учнями на заняттях у студії студенти-практиканти відділу «Оркестрові струнні інструменти» Олена Боїло (конкультантка Любов Баклаженко) та Георгій Дацюк (консультант – Богдан Віблий).

Вісім відкритих уроків провели студенти відділу «Хорове диригування». Під консультуванням викладачки Галини Обшанської розкриті такі теми: «Ознайомлення з мажором та мінором» (практикантка Аліна Лиса), «Тривалості нот в музиці» (практикант Павло Брона), «Динаміка у співі. Нюанси постійної та поступової сили звучності»  (практикантка Галина Брикайло), «Вивчення тривалостей нот» (практикантка Соломія Бойко), «Динаміка як засіб музичної виразності. Динаміка у вокально-хоровій музиці» (практикантки Катерина Романюк та Христина Журавель), «Вплив динаміки на характер музики» (практикантка Ірина Федорів). На відкритих уроках також йшлося про формування навичок артикуляції та дикції (практикант Назар Гусак, консультант Богдан Гаврилюк), про артикуляцію та дикцію (практикантка Марія Росоловська, консультантка Марія Іздепська-Новіцька).

Юні слухачі студії педагогічної практики відділу «Спів» працювали над чистотою інтонації у співі (практикантка Надія Сачко), над інтонацією звуку та дикцією (практикантка Катерина Юськів) — консультант Микола Мельничук, над словом в музиці (практикант Петро Гаджала, консультантка Оксана Дудар).

Наставники-студенти відділу «Фортепіано» для свої юних вихованців провели уроки «Організація ігрових рухів» (практикантка Оксана Федаш), «Початкові кроки роботи над поліфонією» (практикант Богдан Таранов) — консультантка Людмила Романюк, «Робота над п‘єсами з репертуару середніх класів ДМШ» (практикантка Вікторія Петько, консультантка Олена Явна).

Загалом у студії педагогічної практики Тернопільського мистецького фахового коледжу імені Соломії Крушельницької навчається 110 учні віком від 6  до 14 років. Музичному мистецтву їх навчають 156 студентів.

6368

7173

6566

7274

6062

6467

6970

5051

5253

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,